Kleding Management Systeem

KMS

Voor een efficiënte verwerking van bestellingen kun u kosteloos gebruik maken van ons online Kleding Management Systeem (KMS).

Het KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan kleding en schoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Het online bestelsysteem is gekoppeld aan onze interne administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld.

Per filiaal/afdeling kunnen een of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijke budget een bestelling plaatsen.

Het KMS wordt volledig naar de wensen van de organisatie ingericht. Het systeem registreert onder andere het volgende:

  • maatgegevens
  • afleveradressen
  • orderhistorie
  • budget per medewerker
  • datum waarop goederen zijn besteld
  • overgebleven budget

Bestelhistorie kan per jaar, per filiaal of per medewerker worden getoond.

Bent u nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Kleding Management Systeem

Medewerkers kunnen zelf vanuit huis hun bestellingen plaatsen

Kleding Management Systeem